Friday, November 13, 2015

Kopi Radix Diet

Teks: Aishah Zainun
Foto: Aishah Zainun

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh. Salam ceria semua. Saya doakan semoga sihat sejahtera. Pada pertemuan kali ini saya kongsikan berita gembira untuk yang tidak boleh minum air yang bergula. Lumrahnya kita semua suka yang manis-manis, betul kan. Alhamdulillah HPA telah mengeluarkan satu produk yang tidak menggunakan gula biasa.


Kopi radix diet

 

 


 












 
 
 
Kopi radix diet ini sesuai untuk:
  • pengidap kencing manis
  • ghout, gastrik
  • darah tinggi
  • obesity

Rasa kopi radix diet memang sedikit pahit. Ia menggunakan daun stevia sebagai bahan pengganti gula. Bagi mereka yang ingin mengambil kopi diet mestilah berfikir minuman ini merupakan adunan ubatan pahit yang perlu diminum untuk mengekalkan kesihatan.


Kopi radix diet juga merupakan adunan yang sangat baik untuk orang lelaki dimana ianya juga boleh digunakan untuk masalah impotensi. Kopi radix diet boleh diambil bersama madu lebah bagi mengurangi kepahitannya dan jangan sekali-kali memasukkan gula kerana ia akan menghilangkan fungsi sebenar kopi radix diet.


Kelebihan kopi radix diet dapat dirasai selepas tiga hari meminumnya dengan dos minima 2 cawan sehari iaitu pagi dan petang. Tubuh akan terangsang menjadi bertenaga dan sangat sesuai bagi mereka yang bekerja yang melibatkan tenaga fizikal. Ada sedikit gula digunakan bagi mendapatkan imbangan tenaga dalam sinergi kopi radix diet. Kopi ini sesuai untuk semua khususnya bagi mereka yang mementingkan kesihatan.


Campuran 7 herba bersama daun stevia. Daun stevia merupakan pemanis semulajadi. Kopi radix diet ini amat sesuai untuk mereka yang mengidap penyakit kencing manis. Tidak mengandungi kalori.


Semoga perkongsian kali ini dapat memberi manfaat kepada semua. Kepada yang berminat untuk membeli kopi radix diet boleh hubungi saya melalui telefon atau what’s App di nombor
013-5281719.


No comments:

Post a Comment